10 maart 2005: Ledenvergadering k.v. De Trochsetters goed bezocht

ImageTraditioneel werd de ledenvergadering van k.v. "De Trochsetters" gehouden in de maand maart. Dit jaar op de 10 maart in cafe Woudstra aan de Uniastrjitte in Ee. De vergadering werd tot tevredenheid van het bestuur goed bezocht door de leden van de actieve kaatsvereniging. Klik op "Lees verder..." voor het complete verhaal.

Het complete verhaal:

Om klokslag 20.00 uur opende voorzitter Sieb Vegter de vergadering. De aanwezigen konden de herinneringen van het afgelopen seizoen weer ophalen m.b.v. het prachtige jaarverslag van secretaris Hendrik Roel Woudstra.

Penningmeester Eelke Idsardi zit bovenop het geld van de vereniging, dit bleek uit zijn financieel verslag. De vereniging was "vooruit geboerd", maar dit was voor een groot gedeelte te danken aan het jubileumfeest. Daarom werd door het bestuur voorgesteld om de contributie voor de komende jaren te verhogen, dit ook met het ook op het invoeren van de automatische incasso van het contributiegeld. Dit voorstel werd door de vergadering met algemene stemmen aangenomen.

Tijdens de mededelingen van het bestuur werd o.a bekend gemaakt dat er dit jaar twee KNKB wedstrijden in Ee zullen worden verkaatst. Een wedstrijd voor de Heren Senioren en een voor de Dames Senioren.

Tijdens de rondvraag nam erelid Simen de Vries van de gelegenheid gebruik om de kaatsvereniging te bedanken voor het feit dat hij het afgelopen seizoen is uitgeroepen tot erelid van de kaatsvereniging. Het bekrachtigde deze woorden met het overhandigen van een prachtig, passend cadeau, teweten 5 leren kaatsballen. Namens het bestuur: De Vries bedankt daarvoor.

De voorzitter bedankte een ieder voor zijn of haar aanwezigheid en wenste ieder wel thuis.

30 april 2005: A. van Kammen - Dorpspartij

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://dorp-ee.nl/